22 juli 2009

Mmmmåns Zelmerlöw...

Det finns en svensk artist som jag verkligen tycker är jättebra, och det är Måns Zelmerlöw!
Jag såg aldrig honom sjunga i Idol, eller vad det nu var för program, men han är verkligen duktig!
Vilken scenartist! Jag som aldrig brukar ringa in och rösta till TV, ringde och röstade på Måns i Schlagerfestivalen... Jag förstår inte varför han inte vann, när han ledde så stort i första omgången...
Jag tycker han verkar vara en riktigt duktig underhållare, som både kan sjunga och dansa/showa. Dessutom tror jag att han kommer att bli bättre och bättre...

Den 14 augusti kl. 20.00 kommer han att uppträda på Gröna Lund, och jag tänker för första gången se honom live!

Han påminner till sättet om Robbie Williams, som också är en riktig ENTERTAINER!

Så vi ses på Grönan den 14:e!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar